우리의 우아한 선생님 박연경이에요~ 귀엽고 웃기는 쌤이다. 수업을 잘 가르쳐서 우리도 끄덕끄덕기만 했다. 넘 사랑해서 뭐 해주면 좋을 까? 그래서… 케이크를 해줬다.
we all love our teacher a lot and we wanted to give her a memorable last day with us. so we gathered and made her a cake (decorating it only, actually.) and she was really touched =3. she went around boasting it to other teachers it was so funny hahaha. Continue reading “Yonsei’s Winter Sonata II”










